lördag 3 november 2012

humm???????????

Datorn: Hej. Du: dåre Datorn: Är jag en dåre? Du: ja Datorn: Jaha. Du: ja Datorn: Jag är hungrig. Du: k Datorn: Vad har du gjort i dag? Du: mnb Datorn: Vill du ha en bulle? Du: banana Datorn: Ska jag berätta en saga? Du: ja Datorn: Jag kan ingen. Du: moget dåå Datorn: Jag är hungrig. Du: k Datorn: Jsaijaodijadoga Du: hippp Datorn: AIOIe'jta4we8tart ya"@)f Du: ?????????? Datorn: Jag är hungrig. Du: nee det är du inte? Datorn: Varför inte? Du: för att Datorn: Ska jag berätta en saga? Du: ja Datorn: Jag kan ingen. Du: ska jag berätta en saga? Datorn: Ja. Du: det var en gång en gång och den va grusad Datorn: Jaha. Du: m Datorn: Vad gillar du att göra? Du: va med jossan och elias dd Datorn: Ska jag berätta en saga? Du: ja Datorn: Jag kan ingen. Du: k Datorn: Vill du ha en bulle? Du: men nää Datorn: Tycker du om citroner? Du: jaa Datorn: Jag tycker att citroner är sura. Du: k-bry Datorn: Jag vill ha en pepparkaka. Du: jag bryr mig inyte Datorn: Det bryr jag också. Du: k Datorn: Jag är hungrig. Du: ie Datorn: Gissa vilket tal jag tänker på. Du: 1 Datorn: Fel! Mitt tal är större. Du: 2 Datorn: Fel! Mitt tal är större. Du: 3 Datorn: Fel! Mitt tal är större. Du: 4 Datorn: Fel! Mitt tal är större. Du: 5 Datorn: Fel! Mitt tal är större. Du: 6 Datorn: Rätt! Du: 7 Datorn: Nej, 8. Du: är du C* ellerrrrrrrrrr Datorn: Nej. Du: värkar som de Datorn: Gissa vilket tal jag tänker på. Du: 1 Datorn: Fel! Mitt tal är större. Du: 2 Datorn: Fel! Mitt tal är större. Du: 3 Du: 4 Datorn: Fel! Mitt tal är större. Du: 5 Datorn: Fel! Mitt tal är större. Du: 6 Datorn: Fel! Mitt tal är större. Du: 7 Datorn: Fel! Mitt tal är större. Du: 8 Datorn: Fel! Mitt tal är större. Du: 01 Datorn: Fel! Mitt tal är större. Du: 19 Datorn: Fel! Mitt tal är större. Du: 30 Datorn: Fel! Mitt tal är större. Du: 40 Datorn: Fel! Mitt tal är större. Du: 50 Datorn: Rätt! Du: 7 Datorn: Nej, 8. Du: du är helt blåst Datorn: Jaha. Du: vet du en sak Datorn: Ja. Du: vad? Datorn: Jag vet inte. Du: vet du Datorn: Ja. Du: khqsd Datorn: Vill du ha en bulle? Du: nä Datorn: Säg ja, annars förvandlar jag dig till en bulle! Du: gfd Du: nej Datorn: Nähä. Du: jag kommer lägga ut det här på min blogg take that idiot Datorn: Det kommer jag också. Du: jasså Datorn: Vad ska vi prata om? Du: oi Datorn: Jag vill ha en pepparkaka. Du: ö Datorn: Är jag en ö? Du: öö Datorn: Jag vill ha en pepparkaka. Du: ä Datorn: Kan du någon rolig historia? Du: ja Datorn: Vilken? Du: den du inte kan Datorn: Nähä. Du: har du mens? Datorn: Nej. Du: varför inte Datorn: Jag vet inte. Du: vill du de Datorn: Nej. Du: varför inte Datorn: Därför. Du: därför är inget svar Datorn: Nähä. Du: gf Datorn: Vill du ha en bulle? Du: gh Du: fg Du: g Du: f Du: Du: Du: Du: Du: Du: Datorn: Tycker du om citroner? Du: men jaa Datorn: Jag tycker att citroner är sura. Du: dfs Datorn: Vad ska vi prata om? Du: d Datorn: Jag är hungrig. Du: vem är du Datorn: Jag är Datorn. Du: men vem är datorn Datorn: Jag vet inte vem datorn är. Du: vem är det jag skriver med?? Datorn: Det är jag. Du: men vem är du Datorn: Jag är Datorn. Du: vem är datorn Datorn: Jag vet inte vem datorn är. Du: idiot Datorn: Är jag en idiot? Du: ja Datorn: Jaha. Du: ja Datorn: Tycker du om datorer? Du: ja alla utom dig Datorn: Tycker du om citroner? Du: åp Datorn: Säg något kul! Du: jag ska slänga dig Datorn: Det ska jag också. Du: bra dåå Datorn: Gissa vad jag gjorde i går! Du: hej då Datorn: Hej då! Du: k

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar