måndag 24 september 2012

Mmmmm <3 En dikt till dig... Jag älskar hela dig, inte bara ditt utseende Jag älskar att du är omtänksam och ditt underbara leende Men jag tänker på dig varje dag, varje minut Jag hoppas att våra liv kommer få ett lyckligt slut Vi skulle få en ny kille i klassen och det var du Jag trodde att det skulle bli kul Men nu när åren har gått har jag förstått Du e det bästa som har hänt mig Och som kommer att hända mig Men det kommer bli svårt det här, för jag är fortfarande kär Du betyder så himla mycket för mig, du vet att jag, jag älskar dig Robe.. För det är sant att jag älskar dig Ja, det är sant Att du är den enda Och ja, jag avgudar dig För det är sant Du får mig att känna mig levande. Robe.., du är allt jag vill ha och allt jag någonsin önskar. Övergiven Jag frågade blommorna varför de så ledsna var de svarade vad skulle du gjort om solen lämnat dig Jag frågade träden varför de inte såg så stolta ut de svarade vad skulle du gjort om inte vinden längre fanns Jag frågade stranden varför den så ensam var den svarade vad skulle du gjort om ingen våg dig översköljde Jag frågade mörkret varför det så mörkt såg ut det svarade hur skulle du sett ut om inte ljuset längre fanns Jag frågade Solen, vinden, havet, ljuset varför de er övergett de svarade ingen har övergett vi finns alltid men vi kan bara ses om man verkligen vill Ett krossat hjärta gå ej att laga, Även om du byter ut ditt hjärtat så är det ändå inte lagat. Den enda som kan laga ett krossat hjärta är den som krossat det eller jag själv, det är så jag tänker om dig. You will always be in my heart. Not even death can break us apart. You are beutiful as a rose. To you i will always be close. Jag vet... ...att jag är knäpp ibland... ...att jag inte har det bästa av tålamod... ...att jag känner en frustration ibland över saker jag inte kan påverka... ...att jag inte alltid får fram vad jag menar utan att det blir fel... ...att jag inte alltid måste ha bekräftelsen utan måste tro på vad som är... ...att jag inte är perfekt... ...också det här... ...att jag aldrig träffat någon som får mig att må så bra som du får mig att må... ...att jag aldrig träffat någon som har så lika värderingar och tänker så lika som jag... ...att jag har känslor inom mig jag inte trodde jag kunde få för någon annan än mina barn... ...att jag tror på ödet... ...att jag vill ha dig hos mig... ...att jag faktiskt känner mig rätt ledsen när jag skriver det här, trots att det handlar om att jag vill berätta att jag tycker om dig, men det handlar nog bara om längtan och en frustration att inte få vara dig nära tillräckligt ofta... trodde inte att det kunde bli värre jag älskar dig så otroligt mycket men du kommer inte tillbax trodde jag betyde något trodde du älskade mig men tydligen var jag bara ett lockbete till någon annan som va bättre.. kan inte fatta det! Tack vare dig kan jag inte bli förälskad i någon annan utom dig... R.... Ligger kvar här i sängen efter du gått. Tack mitt hjärta för allt du gav ,allt jag fått. Du tog min hand på ditt oemotståndliga sätt. Med dig finns inga fel,det finns bara rätt. Jag drog dig så nära ,så nära tätt intill. Du vet jag är din ,du vet att jag vill. Känner fortfarande din doft och din smak på min tunga. Det vi har får universum att brinna, berg att gunga. Kan inte tänka mig att vara från dig en enda dag. Jag är annars en stark tjej men utan dig är jag svag. Ligger kvar här i sängen efter du gått. Tack mitt hjärta för allt du gav,allt jag fått. U R So Hot I will always hold a place. For you in my heart. There you will stay cause. I love you so mutch. a fire is burning. a heart beat I love you but you go I think of you We had so much fun Now you see past me THAT'S INCREDIBLE Now that you're gone Is my life worth nothing Now that you have taken Everything I hold dear Now I have found a solution To find my solace A simple and rapid Getting away from your voice I stand in front of the rails You hand a hand But it's too late now You set my heart on fire In school, I learned that one minute is 60 seconds, that an hour is 60 minutes, and one day is 24 hours. Now I have learned that one minute without you is like an eternity. Smiling eyes, weeping soul. You wear a mask, what are your reasons? I love you for who you are, not for the mask you wear. Roses are red and violets are blue .. You wanted me Everything was perfect Never thought it could be so wonderful But then I woke up it was just a dream A false dark dream.. You left me, You said it was better that way, for both of us. I thought you did not. You told me to forget you. I thought you did not. You said it would be as if you never existed. I thought you did not. You said that this would be the last time I saw you. I thought you did not. I did not believe you. I did not believe it was true. But that was it. You disappeared as fast away from me. I waited. But you never came back to me. It felt like you took my heart, because I could not find it. Yet there were still with me, acting, hollow and empty. September Night came with his darkness. At night I cried for you. But you never came back to me. Darkness fell over me, and I thought this was the end. I saw you in front of me. I heard you say: "It will be as if I never existed" I fell even deeper into the darkness, I could not pick me up again. I saw only darkness. I could just feel the wonders of the heart. I could only hear you say: "It will be as if I never existed" I had lost. I had lost you. I had lost my joy and happiness. I had lost myself and my life. Jag saknar din varma hand mot min Din trygghet Allt du hade Det är borta nu Vill känna så igen Men ändå inte var det kärlek?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar