måndag 30 juli 2012

How much you hate Justin Bieber?

Det är en grej jag verkligen inte förstår. Hur kan man för det första hata någon som inte har gjort dig något överhuvud taget, och dessutom, en person du aldrig ens har träffat. Det har blivit en så stor grej att man "ska" hata Justin Bieber, varför? Jag tror att många tycker att han är bra men inte vågar säga det just för att det är ett sånt tryck på att man inte ska tycka om honom. Det tycker jag är så fruktansvärt sjukt och konstig att jag bli grymt irriterad när jag ser till exempel en sådan undersökning. Tänk om han ser detta, hur vet vi att han inte blir sårad? Folk tror att han inte tar åt sig eller bryr sig, men hur kan vi vara så säkra på det egentligen? Nej, det är så fruktansvärt fel att rentav hoppa på en person som man aldrig har sagt hej till. No hate, just love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar