tisdag 14 februari 2012

jag älskar er

Jag kommer ihåg när jag var liten, hur ni stöttade mig. I vått och torrt. ni var dom personer jag vände mig till när något var fel. I alla tider har ni alltid funnits där för mig. Utan er skulle det inte finnas en mening med livet. Jag skulle kunna göra vad som helst för att just en enda sak inte skulle hända.
För då skulle jag inte kunna fortsätta att vara den person jag är nu. Jag kommer alltid att älska er. Jag får hoppas på det bästa. Men ni kommer alltid att ha dem första platserna i mitt hjärta. ni är änglar utan vingar. Vad som en händer, kommer jag alltid att finnas där för er, Som ni finns där för mig.
Jag älskar er mest mamma och pappa♥elina♥

2 kommentarer:

  1. Vad du värmer mammas <3 när du skriver sånt här! Oavsett hur odräglig du kan vara så är du det bästa jag har och vad som än händer så är du alltid i mitt hjärta! <3

    SvaraRadera